AVOCAȚI DE DREPTUL AFACERILOR

Redactarea și revizuirea contractului
Litigii de afaceri

Infiintare societati comerciale
Cumpărarea și vânzarea unei afaceri
Parteneriate

Fără taxe pentru a îți prezenta cazul

Alege dintre avocații din zona ta

Un serviciu confidențial 100%

Avocați de Dreptul Afacerilor Care Te Pot Ajuta

Domeniul dreptului afacerilor și comercial cuprinde ansamblul unitar al normelor juridice ce reglementează relațiile sociale, patrimoniale și personal nepatrimoniale din sfera activității de comerț, relații care se nasc între persoane care au calitatea de comerciant.

Avocații de dreptul afacerilor își asistă clienții in cazuri de încălcare a contractului, cu redactarea și revizuirea contractelor, litigii de afaceri, înființare de societăți comerciale (Societăți pe acțiuni – SA, Societăți cu răspundere limitată (SRL), etc., parteneriate, cumpărarea și vânzarea unei afaceri, și multe altele.

• În dreptul afacerilor, o încălcare a contractului are loc atunci când una sau ambele părți nu își îndeplinesc îndatoririle care sunt prezentate în contract. Legea contractuală își propune să ofere daune părții care a fost vătămată și să le restabilească acolo unde au fost înainte de producerea încălcării sau într-o poziție ca și cum contractul ar fi fost executat.

În cazurile în care o încălcare a contractului provoacă un prejudiciu minim, un avocat de afaceri poate ajuta clientul său să recupereze daunele, cum ar fi: rezilierea contractului, executarea specifică sau modificarea contractului. Pentru cazurile care implică daune extinse pentru reclamant pot include căi de atac monetare, precum: daune compensatorii, restituire, remedii în capitaluri proprii și daune punitive.

Dacă credeți că ați încălcat un contract sau sunteți acuzat de acest lucru, un avocat cu experiență în afaceri vă poate ajuta să vă protejați și viitorul afacerii dvs.

• Un contract scris clar este esențial pentru toate tranzacțiile comerciale. Fără un contract precis, pot apărea probleme legale pentru toate părțile implicate. Contractele pot fi lungi, cu o mare cantitate de jargon legal pe care multe persoane nu îl înțeleg. Este important ca un avocat al contractelor să examineze conținutul contractului, pentru a evita problemele limită.

Termenii și condițiile trebuie să fie clar menționate, fără a lăsa loc la îndoieli cu privire la ceea ce se așteaptă de la fiecare parte. Dacă există un dezacord între părți, va exista documentație legală care poate proteja ambele părți împotriva procesului. Negocierile contractuale sunt de asemenea un pas semnificativ pentru ambele părți în obținerea unui acord care să satisfacă nevoile și obiectivele fiecărei părți. Un avocat cu experiență în afaceri va putea să-și asiste clientul în stabilirea așteptărilor și a disponibilității și a limitărilor de performanță.

Includerea unui remediu pentru încălcarea contractului este, de asemenea, esențială. În acest sens, se pot economisii timp și banii în cazul în care o parte nu și-a respectat obligațiile față de cealaltă. Cel mai bine este să păstrați contractul simplu, cu termeni și condiții ușor de înțeles, pentru a evita confuziile cu privire la ceea ce se așteaptă de la ambele părți.

Când revizuiți un contract, asigurați-vă că fiecare parte își înțelege îndatoririle și obligațiile. Acesta nu trebuie semnat până când întregul acord nu este revizuit complet. Angajarea unui avocat pentru a citi lși explica documentul înainte de a fi de acord cu condițiile acestuia vă poate economisi timp, bani și stresul de a fi considerat responsabil pentru încălcarea contractului.

• Disputele de afaceri sunt o întâmplare comună și pot apărea din mai multe motive. Indiferent dacă o dispută implică termenii și condițiile unui contract sau dacă se implică în practici de afaceri sau facturare, disputa trebuie soluționată. În unele cazuri, reputația sau securitatea financiară a unei companii este în pericol și este necesară o rezoluție rapidă.

Un avocat din zona ta va putea revizui orice dispută pe care o poți avea și te va ajuta să ajungi la o soluție rezonabilă. Un avocat cu experiență va lucra pentru a-ți proteja interesele personale și de afaceri și te va reprezenta în timpul litigiilor sau al procedurilor de arbitraj.

• Cumpărarea sau vânzarea unei afaceri este adesea o decizie monumentală pentru toate părțile implicate. Există mai multe faze pentru fiecare proces de cumpărare sau vânzare, iar un avocat de afaceri calificat vă poate ajuta în fiecare pas. Atât cumpărătorul, cât și vânzătorul trebuie să fie complet pregătiți pentru fiecare fază a procesului, pentru a finaliza o achiziție sau vânzare cu succes a activității.

Diligența cuvenită este esențială în transferul unei afaceri. Fără un avocat calificat, puteți trece peste lacune sau oportunități, care ar putea afecta obiectivele cumpărătorului sau ale vânzătorului în cadrul tranzacției. Contactează astăzi un avocat din zona ta și lasă-l să te ajute în întregul proces și la închiderea tranzacției.

Iată Câteva Mărturii ale Clienților Noștri Mulțumiți.

Vorbește cu un avocat de Afaceri.

Am ajutat astăzi 82 de clienți să găsească avocați.

Cum funcționează

Descrieți pe scurt problema
Furnizați informațiile de contact
Alegeți avocații care vă vor contacta